Reklamációkezelés
Köszönjük, hogy a CITYSTONEDESIGN márkát választotta! A CITYSTONEDESIGN termékek gyártásakor elsődleges szempont a minőség, ennek ellenére előfordulhat, hogy az Önök résézről panaszos igényük merül fel.
Milyen dokumentumok szükségesek a reklamáció bejelentéséhez?
- ✔ Kitöltött űrlap
- ✔ Vásárlással és vásárolt termékkel kapcsolatos adatok megadása
- ✔ Szállítólevél száma, és szállítással kapcsolatos adatok megadása
Milyen típusú reklamációt szeretne bejelenteni?
Kérjük, válasszon a lenti lehetőségek közül!
A reklamációkezelés ügymenete
A folyamat megindításához feltétlenül szükséges a bejelentő nevére kiállított, a vásárlást igazoló számla, vagy szállítólevél.
A reklamációs igényt minden esetben annak felismerését követően azonnal, de legfeljebb 3 napon belül jelezni szükséges.
A reklamciós dokumentum beérkezését követően képviselőnk 4 munkanapon belül felveszi Önökkel a kapcsolatot.
Amennyiben az eltérés a termék megbontását követően vált észlelhetőve, úgy a beépítést megkezdeni nem szabad!
A CITYSTONEDESIGN munkatársai a panaszos igény beterjesztéséhez szükséges jegyzőkönyvek, illetőleg az ügymenet lefolytatásához kapcsolódó dokumentumok és adatok rögzítését, valamint az illetékes társosztályokra történő továbbítást követően a reklamációs ügymenetet lezárják.
Kérdése van?
Amennyiben a fenti kategóriákba nem sorolható kérdéssel fordulna hozzánk, kérjük, keressen fel minket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Postacím: CITYSTONEDESIGN Kft., 2371 Dabas. Bánki Donát utca 9.