Home » Reklamációkezelés

Reklamációkezelés

Reklamációkezelés2023-10-14T10:31:28+02:00

Reklamációkezelés

Köszönjük, hogy a CITYSTONEDESIGN márkát választotta! A CITYSTONEDESIGN termékek gyártásakor elsődleges szempont a minőség, ennek ellenére előfordulhat, hogy az Önök résézről panaszos igényük merül fel.

Milyen dokumentumok szükségesek a reklamáció bejelentéséhez?

  • ✔  Kitöltött űrlap
  • ✔  Vásárlással és vásárolt termékkel kapcsolatos adatok megadása
  • ✔  Szállítólevél száma, és szállítással kapcsolatos adatok megadása

Milyen típusú reklamációt szeretne bejelenteni?

Kérjük, válasszon a lenti lehetőségek közül!

A reklamációkezelés ügymenete

A folyamat megindításához feltétlenül szükséges a bejelentő nevére kiállított, a vásárlást igazoló számla, vagy szállítólevél.

A reklamációs igényt minden esetben annak felismerését követően azonnal, de legfeljebb 3 napon belül jelezni szükséges.

A reklamciós dokumentum beérkezését követően képviselőnk 4 munkanapon belül felveszi Önökkel a kapcsolatot.

Amennyiben az eltérés a termék megbontását követően vált észlelhetőve, úgy a beépítést megkezdeni nem szabad!

A CITYSTONEDESIGN munkatársai a panaszos igény beterjesztéséhez szükséges jegyzőkönyvek, illetőleg az ügymenet lefolytatásához kapcsolódó dokumentumok és adatok rögzítését, valamint az illetékes társosztályokra történő továbbítást követően a reklamációs ügymenetet lezárják.

Kérdése van?

Amennyiben a fenti kategóriákba nem sorolható kérdéssel fordulna hozzánk, kérjük, keressen fel minket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Postacím: CITYSTONEDESIGN Kft., 2371 Dabas. Bánki Donát utca 9.

Általános Szerződési és Eladási Feltételek (ÁSZF) letöltése

Go to Top